eiland hoppen - Reisverslag uit Krabi, Thailand van alex en inge - WaarBenJij.nu eiland hoppen - Reisverslag uit Krabi, Thailand van alex en inge - WaarBenJij.nu

eiland hoppen

Door: inge and alex

Blijf op de hoogte en volg alex en inge

04 Oktober 2007 | Thailand, Krabi

heyy

even weer een bericht vanuit het mooie zonnige thailand!!
we hebben de laatste tijd niet echt veel spannende dingen gedaan, nou ja voor jullie ws geen spannende dingen, wij hebben ons hier wel vermaakt.

na aankomst in bangkok zijn we 's avonds maar even aan de borrel gegaan om zo goed mijn verjaardag in te luiden. dit is ook zeker weer gelukt dit jaar, om 4 uur bevonden we ons in een superdruk cafe, mijn verjaardag aan het vieren met 4 engelsen die we net daarvoor op straat tegen waren gekomen!! hoe grappig dat je je verjaardag staat te vieren met een paar wildvreemden, blijft het leuke van het reizen.
de vogende dag dus een beetje brak en maar rustig aan gedaan. voor mijn verjaardag ons maar eens lekker laten verwennen, massage hier en pecidure en manicure, en daarna voelden we ons alweer stukken beter!!

van bangkok zijn we op weggegaan naar het zuiden, waar de eilanden van thailand liggen. eerste eiland waar we zijn aangekomen was ko samui. hier hebben we 3 dagen doorgebracht met een paar engelsen en amerikanen, veel meer dan in de zee liggen en 's avonds wat drinken in het cafe zijn we niet gekomen. wederom erg gezellig!!

vanaf daar zijn we met de boot naar koh tao gegaan, het kleinste eiland aan deze kant van de kust. koh tao is het duikmekka van thailand. je kunt dus wel raden wat we hier hebben gedaan.
bijna alle dagen wezen duiken en daarna op onze kont op het strand liggen.
dit hebben we ruim 1 week volgehouden en toen werd het dus tijd om verder te gaan.
vandaar dat we nu in krabi zitten, aan de andere kant van de eilanden. vanaf hier nemen we straks de ferry naar koh phi phi, waar we onze laatste fijne dagen in thailand zullen doorbrengen.
veel meer als duiken en strand heb je hier ook niet, gelukkig is het weer hier wat opgeknapt zodat we wat van de zon kunnen gaan genieten!!

jullie horen vast snel hoe het geweest is!!
voor de mensen die het nog niet wisten, 15 oktober zullen we tegen 9.30 weer op nederlandse bodem staan!!!
dus iedereen die het leuk vind om ons te komen verwelkomen is hierbij uitgenodigd!!
Tot dan
liefs alex en inge

• 04 Oktober 2007 - 06:56

Jan En Frida :

hoi inge en alex

al bijna een jaar voorbij,wat gaat het vlug.wij komen zeker een keer om jullie verhalen te horen en jullie weer te ontmoeten.
    gr jan en frida lohuis
    tot ziens

• 04 Oktober 2007 - 10:39

Henk En Jannie:

Geniet nog maar lekker deze laatste dagen dan tellen wij hier wel af.

veel liefs

• 04 Oktober 2007 - 10:58

De Blanketjes:

geniet nog maar flink van deze laatste dagen. We spreken jullie waarschijnlijk wel op de verjaardag van oma.

• 04 Oktober 2007 - 15:16

Kaat:

Hey Inge en Alex,

Tot snel!!! Geniet nog even lekker van elkaar en het weer en het buitenland.
    Nog 1 1/2 week. Yeah!

• 04 Oktober 2007 - 17:38

Mar:

hehe eindelijk komen jullie weer terug!!!!
    veel plezier nog!!!!!

liefs mar

• 04 Oktober 2007 - 17:40

Diana:

Hoiii,
    Nou dat chillen op Thailand klinkt wel goed :-D Neem het er nog even van de laatste dagen. Tot snel! :-)
    Liefs Diana

• 04 Oktober 2007 - 18:58

Ceciel:

Ha ALex en Inge,
    jeetje wat komen jullie al weer gauw naar Nederland! Time flies!!!
    Lijkt nog zo kort dat we onze auto aan jullie verkochten!

Fijne tijd nog enne nog gefeliciteerd!

Groetjes

• 04 Oktober 2007 - 19:37

Valstertjes:

Het jaar is al weer bijna voorbij en wat hebben jullie veel beleefd.
    Een goede reis terug en tot ziens op oma's
    verjaardag.
    groetjes van ons.

• 04 Oktober 2007 - 23:01

Rebecca:

Ben weer helemaal bij met het lezen van jullie avonturen. Ziet er allemaal weer super uit. Maar aan alles komt een eind..

Geniet nog even volop en tot gauw.

Xxx

• 13 Oktober 2007 - 20:47

Gerard Van Der Lee:

Dat was een mooie reis luitjes! Ik heb jullie regelmatig gevolgd. Het waren mooie verhalen en ik ben stinkend jaloers ;-)

Nu lekker lang na-genieten!

Groetjes vanaf Aruba,

Gerard van der Lee

• 16 Oktober 2007 - 18:11

Marloes:

Hey Inge en Alex,

Als het goed is zijn jullie nu aan aklimatiseren (schrijf je dit zo?). Wat is het toch eigenlijk snel gegaan. Ik weet nog goed dat we een afscheidsborrel hadden. Gaan we ook vieren dat je erweer bent met een borrel in de stad? Ook al ben ik nu niet aan het werk, laat me even weten als we gaan!!!

liefs Marloes