Buenos Dias! - Reisverslag uit Nazca, Peru van alex en inge - WaarBenJij.nu Buenos Dias! - Reisverslag uit Nazca, Peru van alex en inge - WaarBenJij.nu

Buenos Dias!

Door: inge and alex

Blijf op de hoogte en volg alex en inge

09 September 2009 | Peru, Nazca

Ola!!!

hier het eerste berichtje vanuit peru. Naar een super lange vlucht van 14 uur, op en neer met de metro op madrid airport en de nodige kilometers in de benen zijn we heelhuids aangekomen in Lima.
De volgende dag direct op pad om Lima te verkennen. een grote maar desondanks vrij schone stad. We hebben ruïnes bekeken en oude spaanse cathedralen en koloniale gebouwen. Verder met de taxi door de stad gescheurd wat op zich al een belevenis is.
Volgende ochtend op tijd uit bed om de bus te nemen naar nazca. afscheid genomen van martin die we wrs nog weer zien in La Paz.

nu zitten we dus in nazca. vanmorgen al op tijd uit bed om te vliegen over de nazca lines. helaas was het eerst erg mistig en gingen de vluchten niet door. later op de dag klaarde het op en gingen we alsnog.
in een 5 mans vliegtuigje hebben we een half uur lang in de lucht gehangen. vanaf hier zijn de lijnen alleen te zien. het is niet duidelijk hoe deze lijnen zijn ontstaan maar er zijn in totaal zo´n 10 verschillende afbeeldingen gevormd door deze lijnen. zo hebben ze een aapje, spin, papegaai, condor, en nog een aantal meer. erg mooi om te zien. maar na een half uur weer blij om op de grond te staan.

nu hangen we dakloos rond in nazca, te wachten op onze nachtbus naar arequipa die pas om 10 uur vanavond vertrekt. hier is het nu pas 13.00. en dat in een dorp zo klein als half holten kan dat best lang duren. zometeen op pad voor wat eten en dan nog maar even souvenirs inslaan.

Adios amigos

• 09 September 2009 - 20:50

Ceciel:

Haa Inge en Alex,
    spannend hoor! Maar super wat jullie al gezien hebben! Ben erg benieuwd naar de foto's!
    Succes met wachten!

Groetjes Ceciel

• 10 September 2009 - 07:32

PieWie:

Ha Alex en Inge.
    Gaat voorspoedig daar, tijd is een rekbaar begrip daar en geduld een schone zaak lol.
    Gisteren de rest van de Family nog ontmoet op de bruiloft van Tom, was leuk! We Wensen jullie nog veel reisgenot en plezier. Als ik jullie reis zo volg krijg ik meteen heimwee naar z-amerika. Groet, PieW

• 10 September 2009 - 13:19

Henk, Jannie, Marcel:

Hee Inge en Alex.
    Fijn dat jullie daar zo genieten. Veel plezier daar nog verder, en maak wel voldoende foto's om ons jaloers te maken.

Groetjes uit het feestende keunedarp!

p.s. Jammer inge dit mis je.

• 10 September 2009 - 16:41

Mar:

Hey daar,

Nou ik kom in Nl bij van een jetlag en jullie daar ws. lang vliegen is idd zwaar. Maar wat je ervoor terug krijgt is meer waard!!! Geniet ervan.

Liefs Mar

• 10 September 2009 - 20:59

Marco En Miralda:

Bus gehaald?
    Klinkt allemaal weer goed, geniet er van! Voor je het weet ben je getrouwd en leid je een saai en burgerlijk leven...(like us ;-))

Geen souvenirs voor de familie kopen he, geef dat geld liever uit aan een extra tripje daar.

Oja, verklaar de persoon Martin nader....

LfsX

• 11 September 2009 - 12:00

Kaatje:

hoi hoi,

ik heb het gevoel alsof jullie weer een jaar weggaan ofzo met deze site..
    Gelukkig is dat niet het geval!

Wat is de andere kant van de wereld leuk he!?!
    Jullie beleven weer spannende avonturen.
    Ben erg benieuwd naar jullie foto's!