Finally finishing the Nullabor - Reisverslag uit Sydney, Australië van alex en inge - WaarBenJij.nu Finally finishing the Nullabor - Reisverslag uit Sydney, Australië van alex en inge - WaarBenJij.nu

Finally finishing the Nullabor

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg alex en inge

28 Maart 2007 | Australië, Sydney

heyy daar zijn we dan eindelijk weer!!
ja de harde werkers hier hebben weer even tijd gevonden om achter het internet te kruipen. en wat hebben we zoal gedaan de laatste paar weken, eigenlijk niet veel meer dan werken, slapen, dvd's kijken en het allerbelangrijkste natuurlijk: GELD verdienen!!!
na hier 6 weken te hebben gewerkt hebben we besloten om nog 1 week vol te maken en daarna Balladonia eindelijk te gaan verlaten. dus nog maar 4 daagjes werken hier, dan een afscheidsborrel en de auto en tassen weer pakken and out of here!!
tijd om weer op reis te gaan en mooie dingen te gaan zien en doen.

ons plan is om via de kust naar perth te gaan rijden. dus via plaatsen als esperance, albany, margaret river. onderweg is er weer genoeg te doen en te zien dus we kunnen niet wachten om te gaan! heerlijk weer richting bewoonde wereld en zee. kunnen niet wachten om ons boogie board te pakken en een paar golven te pakken. laat staan een dagje shoppen want dat is ondertussen ook wel hard nodig, na al dat harde werken zijn onze kleren aardig versleten en moeten dus ruimte maken voor nieuwe, en dat vinden we erg!!!! NOT!!!

al met al hebben we hier in balladonia een bijzondere tijd gehad. zo zijn we geintroduceerd met de truckies and the roadworkers, wat toch wel een hele aparte slag volk is. na 1 week werken ken je ze allemaal en is het leuk om ze elke week te zien weer komen hier in balladonia. en ja de roadworkers, sommige zijn echt afgestompt en in het begin dachten we dat ze elke dag dronken waren en verschrikkelijk onbeleefd waren. na de eerste week kwamen we er achter dat sommige idd altijd zo zijn maar de meeste zijn ok. ze mogen idd graag drinken in hun vrije weekend en dat was dan ook een belevenis op zich!! vooral erg lachen voor de nuchteren onder ons!
Verder hebben we hier nog een priveles golf gehad. aangezien er hier natuurlijk geen golfbaan is, deed de airstrip dienst als golfbaan. en dit werkte perfect. we hebben een paar ballen geslagen en daarna moesten we ze helaas eerst weer allemaal gaan zoeken, maar het was een leuk tijdsverdrijf voor een saaie vrije middag.

En natuurlijk hebben we hier weer veel mensen leren kennen. voornamelijk mensen die hier ook aan het werk zijn. de meesten zijn ook backpackers en het is leuk om info met hun te delen. 's avonds een borreltje in de bar met zijn allen en zo maakten we er hier wat van met zijn allen! en zo hebben we dan ook weer een slaapadresje opgedaan in rockingham (close to perth)
maar ook travellers die hier langs komen. zo kwamen we de buren van een collega van inge hier tegen, ja dat verwacht je toch niet ergens in een roadhouse in the dessert!
erg leuk was dat we 2 meiden die bij ons in het vliegtuig van amsterdam naar sydney zaten ook weer hier tegenkwamen.
geweldig dat je iedereen weer blijft tegen komen terwijl australie zo ontzettend groot is!

nou voor nu tot de volgende keer, wij werken nog even 4 dagen en zullen dan snel ons spul pakken en er weer vandoor gaan.
Tot snel maar weer en wie weet waar we dan weer zitten!
liefs inge en alex

• 28 Maart 2007 - 16:23

Henk En Jannie:

Leuk om alles te lezen. Veel WERKplezier nog deze laatste 4 dagen en tot horens maar weer

• 28 Maart 2007 - 18:52

Kaat:

Nog 4 daagjes... heerlijk zeg..
    Nog even volhouden en dan is het weer time to relax!!
    Dat is bij mij niet zo. Ik ben juist volle weken aan het draaien. Maar hinderd niet. is leuk.. En het geld hebben we ook wel nodig! haha.
    We hebben net eergister de laatste dozen uitgepakt! En we hebben een kantoor ingericht! Echt. Heel erg mooi.
    Ik tik dit dan ook vanaf ons kantoor aan het mossinkserf. :)

Morgen ga ik voor het eerst weer trainen. Ik heb me weer aangemeld bij de handbal! Na 3 jaar, of iets langer, weg te zijn geweest. Ik ga spelen bij de recreanten. Zij spelen wedstrijden door de weeks.. Dus is mijn zondag ook niet weg.
    Heb er veel zin in. Er zit een oude collega in dat team, Thea, een moeder van twee leerlingen van de bosschool, 2 moeders van 2 oude leerlingen van me van dijkerhoek, Marieke van de Blokker..
    Dus ik ken er al aardig wat.

Groetjes vanuit Holten

• 28 Maart 2007 - 19:38

Rijssenaar:

he lekker zeg, na hard te hebben gewerkt nu weer lekker genieten. Daar doe je het ook voor he. Nou heel veel plezier nog en tot de volgende mail. Ik zit volgende week weer in de nacht,dus heb ik meer tijd om te typen.

toi toi, veel reisplezier en voorzichtig!

Liefs Mar

• 28 Maart 2007 - 20:10

Amy:

Hey Alex en Inge!
    Leuk om al die verhalen weer te lezen!!
    Werkse nog even :-).
    Liefs,

• 28 Maart 2007 - 20:53

Marion:

He geweldig hoor al die plannen weer. Nog 4 dagen afzien en dan...op naar je volgende stek. Denk aan je vanuit nijmegen haha. Heb je wel genoeg aan een jaar??mbt al je plannen en gezien het daar zo groot is? Tot horens
    Liefs marion

• 29 Maart 2007 - 11:07

Hester:

Hoi Alex en Inge super leuk om jullie te volgen we wensen jullie nog een fijne tijd daar toe. Groetjes van Bert Hester Esmeralda Jeffrey en Demy

• 29 Maart 2007 - 19:39

Tom En Merijan:

hoi alex en inge weer een hele belevenis rijker. succes met de laatste dagen werken en een goede reis vervolging gewenst vanuit zwolle.
    en weer lekker veel foto,s maken dan kunnen we hier ook een beetje mee genieten .

groetjes en veel plezier .

• 30 Maart 2007 - 21:19

Mirjam :

hoi alex en inge
    Een leuk stuk dat jullie weer geschreven ,kijk er altijd erg naar uit.
    wens jullie nog veel reis plezier

gr pa,ma en tibi kusjes van ons

• 01 April 2007 - 09:59

Ceciel En Dennis:

He Alex en Inge,
    sounds good to me! Inmiddels zijn jullie net uitgewerkt en zijn jullie weer op pad! Lekker hoor! Straks lekker shoppen bij de Target? :D
    Hier gaat 't allemaal prima, heb mn 1e werkweek weer gehad en het gaat goed, het bevalt, leuke collega's!
    Wanneer is eigenlijk het plan weer in Nl te zijn? Lijkt me leuk dan een x af te spreken en alles te horen!

Esperance is heel mooi, je moet ff naar het visitor center gaan en vragen om de Great Ocean Drive! = Fantastisch!!!! Verder is er even na Esperance (km of 30) een hele mooie restarea aan zee, wij hebben daar toen walvissen gezien echt een mooie spot! Wave Rock ook een aanrader!
    Ik ga snel even mijn handbalspullen pakken, heb zo een toernooi! Heel veel plezier nog!! en tot horens!

x Ceciel en Dennis

Ps Slapen jullie veel in de auto of maken jullie ook gebruik van de tent?! Enne... wat hebben jullie eigenlijk met de "te doene" reparaties gedaan? Nieuwe banden dr onder gezet en de handrem laten maken of nothing at all? Ben benieuwd!

• 01 April 2007 - 14:49

Gerrit En Ineke:

Na het werken nu weer genieten. Veel plezier en tot de volgende keer.

• 01 April 2007 - 16:48

Ans Valster:

Hoi Inge en Alex

Nog veel plezier daar en geniet er maar lekker van.
    Wij gaan bezig met verbouwen, en zitten dus lekker in de troep.
    groetjes de valstertjes.

• 06 April 2007 - 15:27

Rianne (kapster):

Hey hallo daar!
    Hoe is ie? De site ziet er leuk uit!
    Hoor veel van je moeder (inge)!
    Hoe het gaat en wat jullie allemaal doen en beleven!!!!!!
    Super gaaf! Heel veel fun en kijk plezier daar!!!!
    Groetjes rianne (kapster bij drent)

• 07 April 2007 - 21:55

Janny Withaar:

Hallo Inge en Alex

Al heel wat verhalen van jullie gelezen en natuurlijk van alles via jannie en henk gehoord.
    Ik dacht nu moet ik ook maar eens wat van mij laten horen.
    Geweldig al die avonturen en belevenissen van jullie.
    Inge in je eigen huis mag je niet het aanrecht en de wc met een en het zelfde doekje schoonmaken hoor.
    Succes verder en maak er nog wat moois van samen!!!!

• 07 April 2007 - 22:10

Linda Cordes:

heee,
    alles goed daar?
    lijkt er wel op
    wat een avontuur zeg! fijn dat jullie straks weer lekker op pad kunnen
    ik volg jullie avonturen nog steeds hoor, ook al ben ik weer een tijdje weg van de B5
    en dat blijf ik natuurlijk ook doen, lekker genieten
    enne... iedereen van de B5 de groetjes en Marloes heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap!