Beaches, Beaches and... Wave rock - Reisverslag uit Margaret River, Australië van alex en inge - WaarBenJij.nu Beaches, Beaches and... Wave rock - Reisverslag uit Margaret River, Australië van alex en inge - WaarBenJij.nu

Beaches, Beaches and... Wave rock

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg alex en inge

10 April 2007 | Australië, Margaret River

heyy daar waren we dan alweer!!
zijn ondertussen alweer 1 week aan het reizen met ons autootje en moeten eerlijk zeggen het was wel weer effe wennen hoor!!
niks geen lekker matrasje meer en een dagelijkse douche, elke avond weer de auto in en uit pakken voordat je kan slapen en aangezien het hier nu al om 6.00 donker wordt betekent dat ook voor ons in het donker koken, afwassen en je de rest van de tijd maar zien te vermaken, maar ondanks al dat vermaken we ons weer prima hier!!

Na ons (emotionele) afscheid in Balladonia, nou ja van het personeel dan, de rest kon ons gestolen worden, zijn we eigenlijk regelrecht richting Esperance gereden! op naar de gouden stranden en blauwe zee. nadat we 's avonds daar laat aankwamen de volgende ochtend vroeg op en hup naar het strand, boogie board mee onder de arm en laat die golven maar komen, en of die golven er waren daar, eigenlijk de hele dag in zee vermaakt met ons boogie board!! 's avonds heerlijk geslapen aan zee, ja dat was weer een goede eerste dag van het free campen!
vervolgens nog 2 dagen in esperance doorgebracht op de stranden en genoten van al de mooie uitzichten hier, nog een dagje naar Cape le Grand geweest, een nationaal park hier met de mooiste stranden van heel australie!

Vervolgens zijn we de hele lange weg omhoog gereden naar Wave rock!
Dit is een bijzondere steenformatie in de vorm van een wave, erg leuk om te zien. nog een korte wandeling gemaakt daar en zo vloog de dag alweer om.
Vanaf wave rock weer het hele eind terug richting de kustlijn en dus de zee!
We kwamen aan in albany met pasen, jammer genoeg was het weer op moment niet echt mooi dus genieten van de stranden konden we hier helaas niet. dus maar even door het dorp gelopen en beetje geshopt!
Daarna via denmark, waar ze een geweldig mooi bos hadden met hele grote karri trees, doorgereden naar margaret river waar we nu dus zitten. margaret river is een surf/wijn paradijs. voor vandaag gaan we eerst maar eens even genieten van de wijn!!
we gaan zo namelijk een paar wijnboerderijen af om wijn te gaan proeven, ook staat een bierbrouwerij op onze planning. en als er nog tijd over is gaan we nog langs de chocoladefabriek, de fudge fabriek en de ouderwetse snoepwinkel!!
volop lekkernij dus voor ons!
Hopelijk klaart het weer daarna nog weer wat op zodat we nog wat daagjes van het strand kunnen genieten hier, na 4 dagen regen is de lol er namelijk ook wel snel af!!

nou jullie horen hoe het wijnproeven is geweest!!
zou zeggen tot de volgende keer maar weer!

PS Valstertjes: succes met klussen, hopelijk is de troep weer snel voorbij en kunnen jullie genieten van jullie mooie verbouwde huisje

Linda: succes met je nieuwe baan, leuk dat je ons blijft volgen

Ceciel en dennis: de auto doet nog toppie tot nu. enigste wat we hebben gedaan is de banden, de rest vonden we wel goed eigenlijk! moeten zeker even wat afspreken als we weer in NL zijn!! leuk!

• 10 April 2007 - 06:25

Liset:

Leuk om foto's van jullie werk te zien. Die Wave Rock is ook cool. Veel plezier met zoep'n en snoep'n!

Groetjes Liset

• 10 April 2007 - 07:11

Tom En Merijan:

hoi mensen wat een prachtige foto,s weer zeg zeker die in dat blauwe water met jullie board echt fantastisch.
    ook jullie zien er goed uit.
    en die wave rock ook echt gaaf wat zien jullie daar veel mooie dingen zeg ben gewoon jaloers maar ja je kan niet alles hebben he.
    geniet er maar lekker weer van ook al is het nu weer afzien met het slapen zonder jullie matras en zal alles weer in de auto moeten worden gestouwd.
    hoop op weer veel mooie foto,s en tot het volgende mooie berichten het ga jullie goed.

tom merijan en de kids uit zwolle

• 10 April 2007 - 07:42

Marion:

Wouw...dit zijn weer de berichten he...zon strand en zee...en nog veeeel meer! Hmmmmm aan de zuip???? wie is het haasje en moet er rijden??
    Have Fun daaro en tot horens maar weer.
    X

• 10 April 2007 - 08:43

Marcel:

heey inge en alex.!
    weer leuk aan het rond trekken zie ik
    echt tof dan boogie boarden en die wave rock is ook super mooi!!

groetjes marcel

• 10 April 2007 - 10:43

Henk En Jannie:

Mooie foto's weer. Vooral van de wave rock. Geniet maar lekker van het strand en de zee en wijn/bierproeverij. Echt vakantie weer voor jullie. Horen wel weer van jullie

• 10 April 2007 - 11:08

Klaas, Joke En Kids:

Hallo vakantiegangers,

leuk om weer wat van jullie te horen en te zien.
    Volgens ons genieten jullie er geweldig.
    Hier gaat alles naar wens al valt hier de laatste tijd het slapen ook wel een beetje tegen i.v.m. koekalverij.
    De kinderen vinden de foto's erg leuk om naar te kijken.
    Geniet van de verdere vakantie en tot horens.

Klaas, Joke en de kids

• 10 April 2007 - 11:15

Kirsten:

Zo, dat ziet er echt weer goed uit!!! Wat een mooie stranden en blauwe lucht, om jaloers op te worden!!
    Heel veel plezier nog saampjes en tot horens!
    Groet Kirsten

• 10 April 2007 - 11:24

Diana:

Hallo :-)
    Goed om weer van jullie te horen.
    En mooie foto's weer, zucht ...
    Leuk hoor die excursies, voor de chocoladefabriek, of niet Inge ;-)
    Veel plezier!
    -x- Diana

• 10 April 2007 - 17:44

Kaat:

Geweldig om weer van jullie te horen!! TOen jullie ook moesten werken was ik niet zo jaloers... maar nu :)
    Gelukkig is hier ook alles goed.
    En ook bij ons staan veel dingen te gebeuren.. volgende week een weekendje weg met de chica's, met op zaterdag de schoolreunie, eind april onze house warming. Over anderhalve maand naar euro disney, dan op kamp naar egmond aan zee en begin juni naar zwiterserland.
    en dan is mijn werkjaar alweer om!! En werk ik alweer een schooljaar in Splo!

Hey Ing en Alex, geniet weer van al dat moois en zoep en snoep lekker!

• 10 April 2007 - 21:39

Rebecca:

Het is echt super!!! Het zijn weer erg mooie foto's. Geniet van alles wat jullie zien. Tot de volgende berichten.

X Rebecca...

• 12 April 2007 - 19:07

Ceciel En Dennis:

Hey!
    Hartstikke mooi dat de auto 't prima doet! :D Hebben wij al die dingen iig niet voor niks gerepareerd! Haha!;)

Esperance vond ik echt zooo mooi! En wave rock was ook echt apart en supergaaf!

Veel plezier nog met reizen, wijn proeven en de fudge... wij zijn ook bij een fudge factory geweest en we hebben ons zoo vol gegeten dat we daarna nooit meer fudge hebben gehad!:S

Geniet er nog van! Perth is ook supergaaf. Fremantle is leuk, dat scheepsvaart museum is ook interessant! En een strandje net boven (aan) Perth is heel goed voor Boogie boarden!

Nou, have fun!
    Hier is 't back to reality, volop aan 't werk!

Geniet er nog van!

x Ceciel en Dennis

• 12 April 2007 - 19:49

Jaap:

Yo I+A,

Weer vette shit man..ik bedoel..goede foto's weer. Is dat water echt zooooo blauw??...je had er nog 1 moeten maken met jullie boogie-board halverwege die wave-rock.;-).net echt maar toch niet. hahaha
    Weer leuk om een update van jullie te lezen...

Laterz,

Jaap

• 16 April 2007 - 19:40

He Kokkie!:

Je houdt toch wel keurig je haccp-lijstjes bij!
    Groetjes uit Doorn,
    Gerard van der Lee

• 17 April 2007 - 08:41

Rianne:

Hey boogieboarders!! (Geen idéé wat het is.....:)) Wat weer een geweldige plannen! Leuke foto's ook! Alleen die keuken ziet er niet al te fris uit.......maar de hygiënestandaard daar is natuurlijk ook niet te vergelijken met Nederland ha ha. Ach, wat maakt het ook uit, als je maar geld verdient toch?

Hopelijk trekt het weer wat bij. Hier is de temperatuur na twee dagen van bijna 30 graden, gezakt naar circa 16. Een groot verschil! Veel plezier nog daar!

Gr. Rianne

• 20 April 2007 - 08:03

Inge En Alex:

Veel plezier en weer mooie foto's groetjes onno ans marielle en jeanine