paar daagjes relaxen - Reisverslag uit Broome, Australië van alex en inge - WaarBenJij.nu paar daagjes relaxen - Reisverslag uit Broome, Australië van alex en inge - WaarBenJij.nu

paar daagjes relaxen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg alex en inge

11 Mei 2007 | Australië, Broome

nog even weer een kort berichtje vanuit broome!
helaas gaan we na een paar dagen volop genieten broome weer verlaten.

We hebben hier in broome 5 dagen even volop genoten van de zon, zee en strand.
lekker hele dagen op het strand liggen, beetje boogieboarden, beetje relaxen.
's avonds de zonsondergang kijken, beetje wijn drinken, beetje barbequen... kortom we zijn weer helemaal opgeladen voor de lange tocht naar darwin!

We hebben wel even moeten wennen aan de hitte hier in broome, maar dat had met name te maken met de hoge luchtvochtigheid hier, de eerste dag was dit echt niet vol te houden, gelukkig was het de tweede dag al een stuk beter en waren we al snel gewend. vooral 's avonds was het heerlijk om lekker buiten te zitten met een wijntje en een praatje!!
De zee was hier ook super aangenaam, gelukkig zaten er geen stingers meer in het water dus konden we volop genieten van het 30 graden warme water.
's nachts was het alleen ook nog super warm zodat het te warm was om in de auto te slapen, dus na 6 maanden reizen hebben we dus voor het eerst in de tent geslapen. we hebben idd alleen de binnentent opgezet en hier in geslapen wat het een stuk aangenamer maakte!

we hebben hier ook nog een leuke cameltour gedaan. tijdens de zonsondergang een rit op een kameel maken, dit was erg leuk en ook wel erg grappig. wat een aparte beesten om op te rijden zeg!! maar leuke ervaring weer!

jahh en nu dus op naar darwin, helaas voor ons is dit bijna 1800 kilometer rijden dus daar zijn we wel 2 1/2 dag druk mee. onderweg is er ook weinig te doen/zien dus het is echt puur rijden.
Tot de volgende keer vanuit darwin dan maar!!
see ya later!

ps ceciel en dennis: we skippen de kimberly idd en gaan voor kakadu en litchfield. helaas moet je keuzes maken want al die tours en 4wd huren is ook niet goedkoop!! zijn benieuwd

diana en jaap: veel plezier in turkije, geniet er maar lekker van!

en de rest: succes met de regen, hopelijk ook voor jullie snel weer mooi weer!!!

• 11 Mei 2007 - 06:07

Arne:

Paar daagjes relaxen?!?? een jaartje zul je bedoelen haha

Super hoor!

Inge, jij op een kameel?? Dat had ik wel willen zien :p

En wie is die zwarte jongen op de foto RIMG0381.jpg ? :p

Maak maar vast naambordjes voor als jullie terugkomen, want anders herkennen we jullie niet meer haha

Succes met de rit naar Darwin!

greetz

Arne

• 11 Mei 2007 - 06:22

Ceciel:

Helemaal te gaaf weer!
    We zijn erg benieuwd naar jullie Kakadu ervaring, wij waren er net voordat de Wet begon en daardoor was 't allemaal zoooo droog, dus we zijn heel erg benieuwd naar jullie foto's!
    Litchfield vonden wij echt prachtig!
    Mocht je nog ff een dagje willen stoppen in Katherine, ga dan ook naar de hot spa daar, die is ook best wel mooi, maar het is geen must! Wij hebben daar toen een paar dagen gezeten ivm de auto!

Kamelentocht was gaaf he, vonden wij ook! Heel leuk om jullie verhalen te lezen, krijg al helemaal weer de kriebels! Tof!

Geniet er van!

Liefs Ceciel en Dennis

• 11 Mei 2007 - 06:38

Tom En Merijan :

hoi mensen wat tof allemaal weer!
    weer schitterende foto,s en wat een geweldige tijd hebben julie daar toch!
    wij willen jullie een goede reis wensen ff 1800km rijden ach ja het is niet anders !!
    geniet nog maar lekker van die paar dagen relaxen en lekker veel foto,s maken want dan kunnen wij ook mee genieten.
    groeten vanuit regenachtig zwolle

• 11 Mei 2007 - 12:36

Kaat:

Dag ing en alex,

Een paar daagjes relaxen noemen jullie dat.. wat arne al zegt.. 10 maanden relaxen...
    Wat een super leuke foto's zeg.
    In La Palma, waar ar en ik op zomervakantie gaan organiseren ze ook zulke tochten.
    Zijn ze aan te bevelen??
    Nog 3 daagjes werken en dan gaan wij lekker Paris verkennen! Heb er zo'n zin in.
    Hoop alleen dat het weer meewerkt want sinds jullie zon hebben hebben wij regen..
    Geef onze zon terug :)!!

kus mij

• 11 Mei 2007 - 13:24

0pa Stevens:

Ik zie steeds meer donkere mensen op de foto's; ze lijken heel erg in de verte op jullie; straks terugkomend in Nederland worden jullie aangezien voor etnische minderheden; turken of marokkanen of zo. Ons de ogen uitsteken!! Ja,ja.

Met jaloerse groetjen.

• 11 Mei 2007 - 16:40

Diana:

Mooi hoor die plaatjes van de zonsondergang :-)
    En zo'n kamelen-rit lijkt me ook wel lachen.
    En ja ... poepie bruin zijn jullie, hoop ik ook na een week Turkije te zijn, morgenochtend vertrekken we dus.
    Nou jullie moeten echt lang rijden, pff, saai ... succes er mee!!!!

Liefs Diana

• 12 Mei 2007 - 17:24

Mar:

Wrijf het er maar weer lekker in dat het hier niet zulk weer is als daar,maar ja een beetje regen kan ook geen kwaad,maar het mag nu wel een keer ophouden. Wat hebben jullie het toch weer zwaar hé! tjonge jonge,wat een belevenissen,maar ik zeg maar zo je doet het maar 1 keer. Hoewel Inge? Jullie gaan vast nog wel vaker een keer weer weg. Sorry Janny.hihi
    Niet dat het direct moet hoor,geniet ook maar ff van het weer hier in NL. He veel plezier nog en voorzichtig.
    Enne meis,bedankt voor je sms, super leuk.

Dikke pakkerds Mar

• 12 Mei 2007 - 17:42

De Valstertjes:

hoi inge en alex.
    weer leuke foto's en veel beleeft.
    wij willen wel wat warmte van jullie
    meehebben.

• 13 Mei 2007 - 08:54

Henk En Jannie:

Volop genoten dus. Prachtige foto's op die kamelen. Maar ook prachtige zonsondergang. Veel plezier met rijden en laat maar weer van je horen vanuit Darwin. Wij tellen af voor Parijs

Liefs van ons hier uit Holten