joepieeeee... de auto verkocht!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van alex en inge - WaarBenJij.nu joepieeeee... de auto verkocht!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van alex en inge - WaarBenJij.nu

joepieeeee... de auto verkocht!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg alex en inge

08 Juli 2007 | Australië, Sydney

joepie, na 2 dagen hebben we dan gelukkig de auto verkocht, beetje vlotter dan we hadden verwacht, maar das alleen maar mooi meegenomen toch!!

nu zullen jullie denken wat doen ze dan alweer in sydney!??
in brisbane kwamen we er al snel achter dat het erg slecht verkopen was daar. we wisten al wel dat het een slecht seizoen voor verkopen was (veel verkopers, weinig kopers) maar de prijzen in brisbane waren wel erg dramatisch. dus besloten om maar naar sydney te rijden waar de prijzen meestal wat hoger liggen.
dus zo gezegt zo gedaan, nog 2 dagen op het strand gelegen in surfers paradise and byron bay en ja toen moest het toch echt gaan gebeuren.
dus op donderdag in sydney aangekomen, de auto voor een vlugge check gedaan en daarna naar de carmarket gegaan om hier onze auto te parkeren.
de carmarket is een garage waar backpackers de auto kunnen verkopen, lees: in een depressief hol zitten en eindeloos wachten op wat kopers!!

hier zijn we dan vrijdag begonnen met verkopen van de auto, de prijs hadden we al drastisch verlaagt aangezien de prijzen hier ook een stuk minder waren dan verwacht, en ja je moet wel een beetje mee gaan met de rest anders hou je ook alleen jezelf maar voor de gek!!
eerste dag al wat kijkers gehad en de 2e dag kwam een zwitsers stel terug en wou graag onze auto kopen, dus papieren invullen, geld overhandigen, sleutel overhandigen en klaar, verkocht!!!!

en ja nu zijn we dus echt dakloos, alleen ons hosteltje hebben we dan nog, en zelfs die kamer moeten we delen met 2 losers.

en ja wat zijn nu onze verdere plannen, onze vlucht naar asia staat nog ergens op het eind van de maand, deze willen we dus vervroegen naar eind van deze week, dus hopelijk is dit mogelijk!
morgen bellen en dan zullen we zien!
we zullen dan dus vliegen naar hong kong om hier een paar dagen door te brengen. beetje alle hotspots bekijken en natuurlijk een dagje naar disneyland!!
vanaf daar doorvliegen naar bangkok waar we dan nog 3 maanden hebben om rond te reizen.
de preciese plannen weten we nog niet, we weten alleen dat we graag thailand, laos, cambodia and vietnam willen zien. hopelijk hebben we daar genoeg tijd voor maar volgens de verhalen van onze mede backpackers moete dat toch goed zitten.
mischien als we nog wat tijd over hebben nog een landje mee nemen, we zullen zien!!
spannend dus allemaal, maar wel super veel zin in!!! even totaal wat anders, de cultuur lijkt ons super en ook de natuur is daar weer helemaal geweldig dus laat maar komen!!
we laten jullie wetn hoe het is in elk geval!!

en ja nu dus australie verlaten, ene kant erg jammer want we hebben super leuke tijd gehad maar andere kant ook wel weer toe aan wat anders.
wij zullen jullie op de hoogte houden van onze avonturen daar en hopelijk blijven jullie ons braaf volgen.
voor de mensen die nog foto's willen zien, helaas onze fotoruimte is op, dus mochten mensen zich geroepen voelen om ons te sponseren en dus nog te genieten van de mooie foto's hier op de site, dit wordt zeker gewaardeerd!!!!

voor nu dus ons aller aller laatste berichtje uit australie!!!
see ya en tot in azie!!
kiss alex and inge

• 08 Juli 2007 - 13:04

Simon En Else:

Hoi Inge en Alex,
    Eindelijk een keer een berichtje van ons.
    Wij, en fam, dachten dat jullie al richting Nederland kwamen, maar jullie gaan toch nog verder.(verkeerd gelezen/begrepen dus)
    Dus met de familiedag in aug. kunnen we jullie avonturen nog niet aanhoren.

Natuurlijk willen we nog graag veel foto's van jullie zien!!!

Groetjes uit Apeldoorn

• 08 Juli 2007 - 15:59

Kaat:

Heb net een heel bericht voor jullie achtergelaten.. maar het ging mis. :(
    In ieder geval ben ik blij voor jullie dat de auto toch nog zo snel verkocht is en dat jullie misschien eind deze week al in Thailand zitten. Toppie.
    Ook had ik een heel verhaal getypt over het vrijgezellenfeest van Laura gisteren en daarna tot 3 uur 's nachts triahtlon feest in ons mooie Holten.
    Vandaag verjaardag gehad van Erwin.
    Dus alcohol genoeg in mijn bloed dit weekend. haha.
    Mooi begin van de vakantie voor mij.
    6 weken geen kindergeklets meer aan mijn hoofd. zalig!

kus

• 08 Juli 2007 - 17:51

Ceciel En Dennis:

Heey!
    Wat mooi dat jullie die geweldig goede auto zo snel verkocht hebben! ;)
    FIjne reis nog!
    Groetjes

• 08 Juli 2007 - 19:22

Henk Jannie Marcel:

Heel veel plezier in Azie.
    Ook hier volgen wij jullie natuurlijk.
    Veel liefs

• 09 Juli 2007 - 12:34

Fam Blanken:

Hier van ons dan ook eindelijk weer een berichtje. Fijn dat jullie de auto zo snel verkocht hebben. We hadden dit zondag al gehoord bij opa en oma.We wensen jullie een fijne toe toe in Azie met een beetje mooi weer natuurlijk.

Groetjes uit Stuifzand

• 09 Juli 2007 - 12:38

Diana:

Hoi hoi,
    Dat is gelukkig snel gebeurd de auto veropen :-D
    Lijkt me wel grappig om te zien zo'n verkoop speciaal voor backpackers.
    Jullie plannen voor Azië klinken goed, en Disneyland daar moet heel gaaf zijn, alvast veel pelzier daar!!!!
    Succes met de reis!
    Liefs Diana

• 09 Juli 2007 - 14:19

Mar:

Nou als jullie terug zijn in Nl,dan kan je wel solliciteren voor autoverkoper als je geen baan krijgt.En het ziekenhuis je toch niet meer wilt hebben, wat moeilijk te geloven is. hahah.
    Maar super gaaf allemaal, ik mis alleen dat stukje dat je bekenden bent tegen gekomen. hahha. dikke kus Mar

• 09 Juli 2007 - 16:57

Janny Withaar:

Hallo Inge en Alex,

Ik had jullie een tijdje niet gevolgd op jullie site.
    Maar jullie hebben alweer van alles beleefd, gedaan en gezien.
    Super snel de auto verkocht en hopla naar het volgende avontuur.
    Ik zal vanaf nu de berichten weer intensiever volgen anders moet ik veel te veel lezen in een keer.
    Geniet er maar fijn van en hopelijk kunnen jullie eerder naar Asia

groetjes fam. Withaar

• 10 Juli 2007 - 16:47

Jaap:

Heej A.I (Artificial Intelligence?)

A.s zaterdag 14 juli is de "jaarlijkse" BBQ in Haaksbergen.
    Ik zal erg teleurgesteld zijn als jullie niet even jullie gezichten lieten zien..;-) hehehehe

Groeten,

Jaap

• 10 Juli 2007 - 17:01

De Stille Vennoot!:

Hoppa.*rinkelend geluid van geld*

Daar gaan jullie dan.
    Een foto-upgrade naar 800 foto's.
    Hopelijk voldoende sponsoring om voor Asia nog een paar mooie foto's te uploaden.
    Have fun ermee...;-)

En als jullie in Vietnam ene Charlie tegenkomen....doe hem de groeten!..;-)

Greetz,

Jaap

• 11 Juli 2007 - 18:54

Valstertjes:

wat hebben jullie snel de auto verkocht.marielle heeft de triathlon weer volbracht in een tijd van 1.23.11 vijf minuten sneller dan vorig jaar.
    veel plezier in azie en tot het volgend berichtje.
    groetjes onno ans marielle jeanine